26 June 2005

Schilderij van Creatyfuslijer



De eerste schilderij zijn al gemaakt en vergeven. Het eerste schilderij was voor mijn stagebedrijf Kracht12. Ik heb gebruik gemaakt van het Creatyfuslijer sjabloon onder en boven van symbolen en de rode mier van Kracht12.

Het tweede schilderij is voor een goede bekende en tevens oud college van me. Willem Odenthal. Zelfde opzet als het eerste schilderij maar gebruik gemaakt van andere symbolen.

Als je een echte Creatyfuslijer wilt hebben kun je een bestelling plaatsen. levertijd is ongeveer 1,5 week.

3 comments:

Andy Cucumber said...

ik wil een Q schilderij

Creatyfuslijer said...

Is niet een echt Creatyfuslijer. Helaas kunnen we daar niet aan beginnen. Maar voor €50,- kunnen we beste vrienden worden en heb jij een Q schilderij aan de muur hangen.

Eric Lamers said...

goed bezig maarten, heb je willenm er een voor zijn verjaardag gegeven? ik moet nog steeds langsgaan, heb min of meer belooft dat ik alle Can cd's zou branden. maar krijg fucking tcp poort 1741 niet goed geopend,,,iemand een tip? (zal we aal een static ip adress liggen, heeft die computer geloof ik niet)

Schilderijen zijn tof, heb je de creatyfus lijer ook al ergens in de stad staan?